lauantai 1. helmikuuta 2014

Alkusanat

Olen miettinyt jo jonkin aikaa oman olutaiheisen blogin perustamista enimmäkseni siitä syystä, että voisin kirjailla jonnekin ylös omia fiiliksiäni nauttiskelemistani tuotteista - jos niitä jaksaisi joskus vaikka muistella. Jo olemassa olevissa blogeissa on paljon tietoa ja niiden päivitystahti on - ja tulee olemaan - varmasti omaani nopeampaa, joten olin jo hyljännyt ajatuksen tästä. Sitten viime joulun alla ystäväni piti kahden kaverinsa kanssa hauskaa Olutjoulukalenteria, jossa lähestymistapa oli rento ja itse teksti jopa enemmän proosallisen kerronnallista kuin analyyttistä. Silloin tällöin kalenterin luukun vartijat antoivat käsittelyssä olleeseen olueen liittyvän musiikki suosituksen ja oluiden kuviin oli panostettu. Minusta tämmöinen oli mielenkiintoista luettavaa. Siitä se ajatus sitten lopulta lähti.

Ratsastan siis surutta tässä toisten pohjustamalla tiellä, mutta sillä mennään ja katsotaan minne joudutaan. Musiikki, visuaalinen taide, valokuvaus ja olut ovat kaikki lähellä minun analyyttisesti sykkivää sydäntäni ja niiden vivahteikkaat erot kiihottavat tieteellisesti virittäytyneitä aivosolujani. Siinä se minun kompinaationi hyvässä ja pahassa. Se on perusteeni tehdä oma blogia.

Tästä siis alkaa Musamiehen oluet -blogi, jossa liikutaan oluen maailmassa soundtrackillä varustettuna.

Muistakaa, että olut ja musiikki on makuasioita, joista voi vetää tiukkapipoisesti herneet nenää, vääntä asiasta loputtoomiin, mutta oikeaan lopputulokseen ei voi koskaan päästä. Nämä ovat siis minun mielipiteitäni ja minun mieleyhtymieni kautta syntyneitä musasuosituksia. Tervetuloa mukaan, sillä elämä on liian lyhyt huonon oluen ja huonon musiikin nauttimiseen.

.Musamies

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti